fbpx
Close

Kas Corona õlu täidab korvpalliklubide eelarveaugud?

-Andrei Vatutin | Foto: Siim Semiskar

-Andrei Vatutin | Foto: Siim Semiskar

Euroopa klubikorvpalli ühe lipulaeva Moskva CSKA president Andrei Vatutin tuli lagedale omapärase avaldusega, kui soovis klubide rahalise seisu parandamiseks võimalust spordirajatistes õlut müüa.

Hiljutises sõnavõtus hindas Vatutin koroonaviiruse tõttu varakult lõppenud hooaja kahjumiks kuni 5,5 miljonit eurot, mistõttu on mõneti arusaadav, et CSKA president otsib võimalusi eelarveaukude lappimiseks.

Sportando portaalile antud intervjuus teeb Vatutin ettepaneku, et koroonaviiruse lõppedes võiks klubidel olla luba spordihallides kesvamärjukest müüa: “Spordiklubid ja liigad vajavad küll riiklikke toetusi, ent subsideerimise asemel vajame rohkem erinevaid võimalusi, kuidas klubide sissetulekuid kasvatada.”

Moskva CSKA näol on tegu Euroliiga ühe suurema rahakoti ja ambitsioonidega klubiga, kelle tänavune eelarve jäi 40 miljoni euro lähedale. Valitsev Euroliiga võitja on Euroopa nimekaimas liigas suutnud end viimasel kaheksal aastal mängida Final Fouri ehk nelja tugevama hulka.

scroll to top